Bemutatkozás

Üdvözöllek!

 

Örülök, hogy rám találtál, mielőtt belevetnéd magad az olvasásba, hagy mutatkozzam be Neked.

 

Sütő Orsolya vagyok, Győrben élek. Évek óta menyasszonyi ruhák készítésével foglalkozom. Minél jobban mentek a ruhák, annál kevesebb idő jutott magamra, és nagyon sok kiló felugrott rám pár év alatt.

 

Mentegettem magam mindenféle kifogással, hogy miért híztam meg, és főleg hogy miért nem tudom visszaszerezni a "lányos alakom".

Kipróbáltam minden féle fogyókúrát, kipróbáltam majdnem minden kapható csodaszert, lelkesen szedtem egy hétig a tablettákat, majd jött egy kerti party, vagy egy stresszesebb nap, egy hisztis menyasszony, én este simán megettem egy tábla csokit, és csodálkoztam, hogy nem fogyok.

 

Igazából egy idő után úgy nézett ki, hogy egész nap diétáztam azért, mert azt éreztem, hogy az esti zabálás, vagy az éjszakai csokirohamot a napközbeni koplalással kompenzálni tudom. Nyilván nem igy lett. :)

 

Nem hittem el, amikor egy fájóan őszinte barátom azt mondta, hogy azért nem fogyok, mert nem fáj annyira.

Nem fájt eléggé a testemnek, és főleg nem fájt eléggé a lelkemnek. Nem tudtam hosszú távú motivációt szerezni.

Mindig arra voltam büszke, hogy 45 évesen egy darab csík nincs a testemen, nem viseli meg a jojózás.

Aztán egyik nap kicsit folymatosan viszketett a bőröm a csípőmön, bizsergett, és megdörzsöltem többször a ruhán keresztül, majd az esti fürdésnél sokkolódtam le, hogy három pici stria lett a bőrömön.

 

Ez adta meg azt a lökést amitől elkezdtem nagyon komolyan venni a dolgot, életmódot váltottam, és haladok jelenleg is az álomsúly felé.

 

Első körben elmentem egy nagyon jó dietetikushoz, akivel őszintén végig beszéltük az étkezési szokásaimat, és rávilágított, hogy ha betartanám a napi 5-szöri étkezést, akkor éjjel nem ébrednék fel csokizni.

 

Kaptam tőle egy személyre szabott étrendet, amiben napi 5 étkezés szerepelt, és meglepődve olvasgattam, mert ennyit napközben soha nem ettem.

 

Jól indult a dolog, szerettem a recepteket, fogytam is pár kilót, viszont pár hét után elkezdtem stagnálni.

 

Ekkor futottam össze az egyik legjobb barátnőmmel a bank előtt, aki megdöbbentően sokat fogyott.

Nem is inkább fogyott, hanem eltünt a pocakja ami a két gyermek szülés után nem akart eddig.

 

Meglepettségemben kiszaladt a számon, hogy ezt hogy csináltad? Erre csupán annyit válaszolt, hogy méregtelenitettem.

 

Nem is beszélt róla többet, témát váltottunk, de nem hagyott nyugodni a dolog.

 

Pár nap után vissza kérdeztem, hogy meséld el, hogy méregtelenítesz, mert attól félek azért állt meg a fogyásom mert nekem is szükségem lenne méregtelenítésre.

 

Ekkor megmutatott egy termék csoportot, amiket ő használ, és azóta én is lelkes rajongója lettem ezeknek a termékeknek.

 

Ezt a blogot azért indítom, hogy dokumentáljam a változást magamon, ne veszítsem el a lelkesedést, egy helyre össze tudjam gyüjteni azt a rengeteg infót, és gondolatot amit a fogyással, méregtelenítéssel, és életmódváltással kapcsolatban olvasok, hallok.

 pexels-hana-brannigan-3679973.jpg